Party tonight

Har precis vaknat från min powernap, så jävla skönt! Fortfarande helt slut i både kropp och huvud men jag överlever. Hade morgonfodring och utsläpp imorse tillsammans med Tessan. Red Peisan innan hon gick ut, hoppträning. Hon var skiitjobbig i början, bara drog, lyfte inte på fötterna och ignorerade mig totalt! Men när jag sa till henne en gång ordentligt och tröck på galoppen så hände de lite. Avslutade lite högre för att få se hur hon betedde sig. Kombinationen låg på ca 1,10 i utsprånget, klippte det som ingenting, tog knappt i. Hade en lite bredare och högre oxer på långsidan som låg på ca 120cm sista språnget då jäklar började hon hoppa, skithärlig känsla! Nu vet jag att de finns där, gäller bara att rida fram den. Nästa träning blir styrka och lydnad, något vi behöver men inte tycker är lika roligt ;-) hihi

Nu då, ska laga lite mat, städa och fixa iordning lite. Sen kommer det väl lite folk iallafall, inte hört något om vilka som kommer osv, lär mer märkas. Jag är ju nykter ikväll då jag är chaufför så ring om de är nått! PUSS på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback