Sökandet fortsätter

Ännu en dag har gått. Ännu en fredag är här.. Sitter här med mitt kaffe och njuter av värmen inomhus, skapligt kallt ute nu. Har varit inne i stan med Tessan idag, handlade farsdag present och två partyglas. Är så lycklig över mina drinkglas, självklart finns bild på dom ;-) Min lägenhet kommer vara fylld av Mc Donalds glas och konstiga partyglas hihi, men så ska det va! Måste ringa till Magnus på måndag, har fortfarande inte hört någonting. Menmen, hästarna vilade idag, hade absolut inga krafter eller lust att göra någonting.. Börjar tappa mer och mer känner jag, snart är jag nog där när annonsen på Peia finns ute, publicerad. De är sant, jag är helt sjukt trött i kroppen och med tanke på alla motgångar, skador och sjukdomar så orkar ja snart inte mer. Men de är ett senare problem. Just nu måste jag lösa dom jag har närmast. Nu till bilderna på mina partyglas (dock snyggare i verkligheten)! Samt en på mina älsklingar :-)

  

Kommentarer
Postat av: Tessan

Du vet att du har mig här, stöttande i vått o torrt. <3 Och jag är liiite avis på dina partyglas(A) ^^

2008-11-08 @ 15:22:20
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback