Forsatt långtråkigt ..

haha AFV kan verkligen göra en på gott humör, herregud vad jag skrattar! Skapligt klantiga människor det finns i denna värld. Annars då, har inte så mycket att säga idag heller, jag fortsätter att kämpa med mitt (förtillfället) meningslösa liv. Har iallafall två helt underbara hästar som jag älskar något så otroligt mycket. Dessutom får jag ju inte glömma min underbara voff, han gör min dag helt annorlunda, allt för min Teddie <3 Alltid roligt när vännerna ploppar upp med fina kommentarer eller underbara sms/telefon samtal, kärlek till er!
Imorgon ska mina två flickor hoppiliskutta, sedan skulle dom behöva komma ut i skogen i helgen, någon som är på? Jag är så himla sugen på att åka till Ullared och handla julklappar, men är så luspank att de inte går. Men om de är någon mer som är sugen, säg till så åker vi ett gäng och delar på bensinpengarna! :-) Nä, nu ska jag skala potatis, PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Yvette

Är också jätte sugen på att åka till Ullared ! Men det får bli när man fått pengar som sagt =/ Är också luspank nu! Hårt att vara arbetslös...

2008-11-13 @ 11:41:40
URL: http://vt.blogg.se/
Postat av: Carro

Kan ju lova att jag hakar på dit om det bär av! Sjukt roligt senast :)

2008-11-17 @ 17:42:37

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback