Tisdag, ny bil

Igentligen är det konstigt hur mycket humöret och känslorna kan ändras under en dag.. Inte för att jag är deppig eller så idag, det bara ploppade upp i huvudet på mig just nu. Jag märker själv hur mina känslor ändras från dag till dag och hur det påverkar andra, båda negativt och possitivt! Dock börjar jag, för en gångs skull, se sakerna från den ljusa sidan. Allt skulle bli ännu bättre om Sunny blev såld nu också, känner att jag inte har orken som krävs längre för henne. Så nu känns det nästan som att jag ger bort henne när jag begär minst 25.000, men hon måste bort, så är det bara.. Så fort hon åker jag kan sattsa helhjärtat på Peisan, som faktiskt behöver det om hon ska komma någon vart. Dessutom får jag mer tid över för andra saker jag vill göra. Men, det enda som gäller just nu i mina ögon är att försöka få ett bra jobb så jag har en inkomst varje månad. Men för att prata om annat, imorgon blir det IKEA med mammsen. Ska kolla på lite småsaker och antaligen drömma mig bort om hur jag vill inreda min lägenhet. Just det, var och hämtade nya bilen med pappsen idag. En volvo 855 grönblå, jag fick stå som ägare på den, tack? Nja, jag håller mig till gubb-bilen jag ;-) hihi Nu ska jag hjälpa mammsen att duka PUSSPUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bor du i egen lägenhet?

2008-11-18 @ 22:42:49
Postat av: Anonym

Uppdateeraaa

2008-11-19 @ 20:04:49

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback