Ett plus i kanten för snö !

Jag ser de snöar, jag ser de snöar de var väl roligt hurra!? Ja, jag hurrar sålänge jag har vinterdäck på bilen! Slipper slask och lera och det blir ljusare om dagarna, en riktigt vinterkänsla kommer krypande! Nu är det bara pulkan som saknas och ett par vinterskor, mina gymnaskor blir ganska blöta och kalla av denna snö. Ett par snygga stövlar skulle inte sitta fel! Men de får nog vänta till december månad iallafall.. Idag var jag uppe tidigt och försökte komma ut från alén för att komma till stallet, det var inte plogat så lekte lite rallykalle* hosthost*, men kom fram hel till stallet iallafall. Nu är tid bokad för besiktning på Sunny, håll en tummis är ni snälla. Har tagit hem alla schabrak, benlindor och täcken nu, allt ska tvättas innan flytt, känns helt ok. Sedan gick jag och voffs ut i snön och lekte, lite synd att jag inte tog med mig kameran såg massa fina bilder framför mig, men men. Blev en tur in till stan sen, träffade Jeppe och sedan underbara lilla Linnea en stund. Jag har underbara vänner, vill bara att ni ska veta de :-) Imorgon ska jag in till stan igen, håller på att bli en liten stadsråtta hihi Linnea har lovat att ta lite nya pix på min voffs, vill ha fina vinterbilder på honom och mig som jag kan sätta upp på rummet sen hihi. Mer om de imorgon! Bjuder på lite bilder från dagen.. Vi har möblerat om lite hemma, före och efter bilder på de.. (dagsbilder kommer så småningom)
 
Det hade snöat in i stallet imorse och vattenhinkarna hade frusit till is .. skit!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Bästa Tess :D

såg riktigt mysigt ut där i hörnan :D

2008-11-24 @ 21:37:49
URL: http://linneadominder.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ska du byta stall? :)

2008-11-24 @ 22:09:57
Postat av: Jennie

Ush, snön får gärna försvinna ;)

2008-11-24 @ 22:31:48
URL: http://jennuth.webblogg.se/
Postat av: Anonym

har du hittat en köpare lr varför besikting.???

2008-11-24 @ 22:40:26
Postat av: Åsa

hittat köpare till henne? :)

2008-11-26 @ 17:38:28
URL: http://fillihoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback