Shoppingdag !

Sjukt trött idag, allt är Eriks fel, han har terrat mig hela natten.. Men han ska få igen, tro mig! När du minst anar de pöjk ;-) hihi, gick upp skapligt idag och åkte in till stan tillsammans med Tessan. Köpte mig ett par stövlar jag kan ha i vinter, bara 299kr tyckte det var perfekt! Käkade sedan god lunch på Paus, pasta m. currykyckling *mums* Efter några timmar på stan åkte vi vidare till Maxi där det blev lite shopping på Cubus som hade 30% på allt i butken, sånt gillar vi. Köpte mig lite nya underkläder, kändes välbehövligt! Blev faktiskt en T-shirt och en låång mysig tröja också, mina julklappar denna jul! Blev en kort tur till Media Markt också, kollade om kameran hade gått ner i pris nått, vilken den hade = lycka! En sista tur till City Gross efter de, innan vi åkte hem. I stallet sen blev det vilodag för hästarna, pysslade om dom lite extra. Sunny var en bitch idag, morr på henne. Älsklingsgrolle var som vanligt mammas lilla pärla. Påtal om Peisan så fick jag ett litet brev på posten idag från Peisans uppfödare. Hon hade skickat med en liten DVD på Peisans lillsyster, CaisaLisa. Så sjukt söt den lilla hästen, riktigt lik Peisan också. Hade jag haft pengarna hade jag utan tvekan köpt lillCaisa! Så om någon söker en fin och duktig 06a, så vet jag en toppenfin! ;-) hihi Måste snart åka upp och hälsa på gänget och få se Caisa igen, hon skulle ju gått 140cm till våren men tyvärr blir de inte så, men hon har ju haft en fin tävlingssesong iår! Ikväll blir det hemmamys med mamma och pappa, ska kolla Pirates på 5an, käka taccos och bara ha myys! Imorgon blir de ju ev. fest då. Alla som vill är välkomna, kör på den så slipper någon bli utstött ;-p haha

   


Jag tycker inte om dig någonstans tja la laaa. Blir bara mer och mer irriterad på dig att jag snart inte kan hålla käften längre, gaaah. Men you'll be gone soooone, and i'm more happy than enyone!  Sorry.. var bara tvungen..

Däremot tycker jag om dig, mm de gör ja :-)
Förresten, du som skrev och frågade om galoppövningen, skriv din mailadress så kan jag skicka ett mail och förklara.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har likadana stövlar fast den långa modellen ;)

2008-11-29 @ 22:05:44
URL: http://www.emii.se
Postat av: hemlis :)

va fin den grå tjocktröjan var :) är den från cubus? vad kostar den och vad står det på den? :D vill också ha en sån <3

2008-12-08 @ 16:28:37
Postat av: karin

va tar dom för d300'n på media markt nu? :)

2008-12-08 @ 18:33:52
URL: http://warnmarkkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback