krävande arbete

Fan, jag blir så sur på min msn! Den skickar runt virus till mina kontaker och dummar sig som fan. Kan inte vara inloggad med än 5minuter innan den börjar hacka sig och skicka runt massa saker, BlääÄ på min msn helt enkelt!

Men, dressyrträning på Peisan idag. I Karlssons dressyrsadel haha, fy fan säger jag bara. Skaplig träningsvärk jag kommer ha imorgon då! Kom åt henne helt annorlunda och väldigt bra, nästan föör bra som gjorde att hon kom under sig mera och därmed blev svårare att sitta på. Så nu är jag ännu mer sugen på en dressyrsadel, så mycket roligare träningen blev! Dock orkade jag bara 25min, då jag fortfarande inte är helt frisk och ja träningen tog ganska mycket på krafterna. Så Tessan fick hoppa upp, hihi såg bra ut. Tack för bildernna förresten :-)


Hoppträning imorgon, sen är det skogen som gäller för oss. Träffade Emelie en stund idag också, trevligt trevligt. Ser fram emot när jag får åka på min stooora shoppingrunda efter Tunisien. Jag måste bara se till att vara trevlig på kommande arbetsintervjuer ;-p hihi, nu ska jag vila ut min trötta lilla kropp!

Jag har ett problem inför söndag. Jag skulle behöva en "hästskötare" med mig. Eller bara någon som vill knäppa lite bilder. Någon frivillig? Eller någon som ska till VRF på söndag och fota? Säg till! :-)
Dagens fråga blir lätt, när du tävlar, har du alltid en hästskötare med dig?

Kommentarer
Postat av: Magnus Pie

Jag tror helt enkelt att du är lite otränad ;) haha

MM jag får ditt virus hela tiden av dig :@ också när du är Offline.

men men hur gåre med körandet? :D

2008-10-14 @ 21:48:26
Postat av: jennie's fotoblogg

mamma :D hihi(dom få gånger jag nu tävlar)

2008-10-14 @ 21:56:33
URL: http://jennuth.webblogg.se/
Postat av: Madde

För det mesta har jag någon med mig men har hänt att jag åkt ut själv med två hästar och tävlat det fungerar det oxå. Har varit hästskötare åt en beridare en gång då var jag ensam hästsköötare åt 8 hästar som skulle göras klara tävlingen var på gräs så dte skulle brodas också. ryttaren hjälpte inte alls till eftersom han red så man har sina knepp:P

2008-10-14 @ 22:42:51
URL: http://maddeabrahamsson.blogg.se/
Postat av: Jolin

Peia ser superfin ut :) !

2008-10-15 @ 06:56:54
URL: http://jolinm.blogspot.com
Postat av: klara tibblin

haha ja alltid, men det är enkelt arbete, hålla häst när jag går banan och sitta o äta godis ungefär!

2008-10-15 @ 07:11:58
URL: http://klarat.blogspot.com
Postat av: m

ladda ner msn på nytt så försvinner det, har haft det jag med:)



o jag har mamma o pappa o ibland syrran på tävling, kompis ibland med :)

2008-10-15 @ 08:18:21
URL: http://melindaaaa.blogg.se/
Postat av: Yvette

fin peisan ser ut på bilden :)



Jag använder mig av mamma som hästskötare;P :D

2008-10-15 @ 09:50:04
URL: http://vt.blogg.se/
Postat av: Linnea

jag kan nog följa med på söndag, för jag älskar ju att fota :D & du har bra kamera och sen är det alltid skoj att vara med dig! :D <3

2008-10-15 @ 11:39:47
Postat av: Elin

oftast är det bara jag och mamma som åker haft hästskötare/fler från klubben som åkt ibland är ganska skönt iom. att vi inte brukar ställa in honom i transporten mellan klasserna. Men funkar bra att bara åka vi två också, jag är oftast mer fokuserad då.

2008-10-15 @ 15:58:35
Postat av: Tove Wirsrtöm

Har alltid pappa med mig eftersom att han kör....

2008-10-16 @ 09:22:14
Postat av: alida

Har inte alltid hästskötare med mig, oftast får man ju med sig någon kompis eller mina föräldrar. Men sen jag skaffade mitt BE behöver ju inte mamma o pappa följa med längre, o det är dom ganska glada över, inte det att de inte vill se, men de hinner ju göra annat på helgerna! Men jag åker som sagt själv ibland o det går bra. Har ju jobbat som hästskötare o haft typ 5 hästar att gör iordning + att jag tävla 2 själv på samma tävling. Så 1 eller 2 är lungt. Och har jag 2 med mig är ju den andra hästens ägare med, så då hjälps vi åt.

2008-10-16 @ 21:14:51
URL: http://peplis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback