När allt bara sjunker ..

Hoppträning på Peisan imorse, gick väl sådär. Vi hittar inte riktigt varandra i hoppningen, vi går liksom två olika vägar och hittar inte någon rytm, känns skit! Det blir liksom som att hon blir för stor och för stark för mig i hoppningen där jag är som en myra på henne, jag har ingenting att säga till om. Nä, nu blir det att sadla om till dressyr ett tag tror ja, hitta en rytm och få tillbaka den där härliga känslan igen.. Jag antar att jag helt enkelt får träna ännu hårdare på lydnaden och få henne bra i dressyren istället. Men de känns såå tråkigt, jag är hoppryttare från topp till tå så allt de här känns bara som ännu en flopp, självförtroende till noll igen..

Just nu är hela jag nere i noll. Jag orkar inte åka till stallet knappt, känns som att arbetet jag lägger ner inte kommer någon vart, som att allt slit bara görs i onödan. Om jag tittar tillbaka på de senaste 2½ åren har jag inte en enda framgång, skapligt illa. Jag skulle verkligen behöva komma bort ett tag nu, ser verkligen fram emot lite semester. Förhoppningsvis får jag tillbaka suget och orken att kämpa igen. Men just nu orkar ja verkligen inte, vill inte ha nått med hästar att göra, för jag blir mer eller mindre bara besviken varje gång.. BlääÄ vad synd det är om mig idag hahaha...

Jaja. Trevlig dag med Linnea iallafall, tacktack! Nu ska jag beställa en snygg mössa jag sett, DEN ska jag ha i vinter, thats it. Imorgon vill jag ha en trevlig kväll! I'm thinking about you...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ni hittar tillbaka till varann igen jag lovar ! <3

2008-10-10 @ 08:25:20
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

läser din blogg ibland och du har ju lyckas med Sunny tycker jag och din andra har ju varit skadad jag tycker du verkar vara en riktigt duktig tjej som vänar om dina hästar enormt .. Credd till dej !

2008-10-12 @ 23:39:27
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback