Pessoasele

Okej. Jag blir galen på alla dessa snören och jag är livrädd för att använda den på fel sätt och skada Peisan. Så nu en UPPMANING till alla med pessoasele. Förklara på ett tydligt sätt hur du fäster din eller lägg gärna in en bild i din blogg hur du fäster den. Så skriv en kommentar antingen med din bloggadress om du lägger ut en bild eller skriv hur du fäster den. Vore supersnällt. Sen är de klart att alla säkert fäster olika osv osv, men jag tror verkligen jag sätter min helfel !



Puss på alla som gör detta :-) Nu ska jag försöka äta lite sen blir de fotboll.

Kommentarer
Postat av: anonym

Börjar ju först och fäster det större spännetdär uppe på gjorden, sedan tar ja de spännena som är mitt på linan och sätter de på sidorna av gjorden (d-ringarna) sen fortsätter jag och trär jag igenom de yttersta spännena genom bettringarna och spänner fast dom under gjorden. Brukar sätta typ ett stigläder runt halsen som jag har och trär igenom linan efter jag trätt igenom bettringarna för att den inte ska hänga ner och trassla in sig. Hoppas du förstod, det är lätt direkt när man kommer på hur den ska sitta! Lycka till!

2008-10-11 @ 19:34:38
Postat av: Carro

jag ska fundera hur jag ska skriva det på ett bra sätt, så ska jag svara sen ;)

2008-10-11 @ 19:48:06
URL: http://carolinerydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback