Tjejmiddag

Middag igår med flickorna. Det var supertrevligt, eller jag hade kul iallafall, var så himla kul att träffa alla igen! Maten var god, vinet smakade som det skulle och välkomsdrinken helt fantastisk! Ja, det var som sagt dunderkul. Sedan blev det lite andra miner när vi skulle ut på krogen, erkänner en viss besvikelse. Menmen, vi som väl drog ut hade fantastiskt roligt! Dansade så det stod härliga till, släppte loss allt! Jag älskar att bara släppa loss, skita i alla andra och fjolla gärnet på dansgolvet! hihi, fick i mig en dundergod drink också, tackar bartendern för den ;-) thihi vi drog hem vid 02-tiden, precis lagom! Tack flickor för en dunderkväll !



Ikväll blir det nog in till stan igen. Träffa Linnea och Hanna ev, mina partybrudar ;-) thihi ser fram emot nästa utgång, dansa dansa rööör på hela kroppen! hihi, nä, nu ska jag klippa toppisarna sen blir de stallet. PUSS

Kommentarer
Postat av: Klara

Tack för en hääärlig kväll :D kunde ha slutat bättre för min del men hade iaf kul med er :D hihi PUSS

2008-10-04 @ 14:34:29
Postat av: Emelie

tack för en dunderkväll tess, den är värd att minnas - ja hade trevlans och maten smakade mumma! :d

2008-10-04 @ 15:32:46
URL: http://www.emeliepersson.info.se
Postat av: m

sääägert, ge gärnet o skita i alla töntar :D

2008-10-04 @ 18:40:31
URL: http://melindaaaa.blogg.se/
Postat av: Magnus Pie

Nu är du inte min favorit längre tess :P Fyfan vad dum du är och lägger ut den där bilden...



Fy jag skääääms hur jag var igår. :/ Vart för mycket för min del.

Men nu äre ju oavgjort mellan mig och Klara :D haha

Kan Lova att det var segt att spela match :P haha

SKärpning på mig nästa gång.

2008-10-04 @ 20:24:32
Postat av: Anonym

har mange och klara varit otrogna mot varandra ? :'S

2008-10-04 @ 22:09:53

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback