En helt vanlig vardag

Jag vet inte riktigt, men jag tror att jag håller på och bli sjuk.. Känner mig jättetrött och sliten i hela kroppen, huvudet känns jättetungt och det är inte kul! För jag har ju planer inför helgen hihi ..

Sjussade runt på pappa imorse, bytte däck på volvon, åkte och handlade morötter och sladd till kameran. Vara nere och kikade och klämde lite på D300, jag är kär! Men jag får vänta ett tag till, måste sälja Sunny och D70 först, därefter blir det köp av dressyrsadel, sen får vi helt enkelt se hur mycket pengar som finns kvar!

Dressyr på Peisan idag, min älskling! Hon var superfin, tyckte hon kändes "lättare" i fötterna idag, kan det ha varit pga pessoa selen vi använde igår? Vet inte, kanske bara är inbillning. Är iallafall sjukt tävlingssugen och vill så gärna ha en dressyrsadel nuu! Men nu är det faktiskt inte långt kvar tills det är dags att tävla med Peisan igen, gissa om jag längtar?! Imorgon blir de hoppträning för hennes del, ska bli ruuuligt! Sunny tömkördes idag, var lite stel och trött annars tyckte jag hon såg fin ut, hon var iallafall inte spänd så förhoppningsvis hjälpte akupunkturen lite, får känna efter imorgon igen :-)



Okej, detta är skitjobbigt, men måste skriva av mig lite... Jag kan typ inte sluta tänka på dig, vet igentligen inte varför.. Du typ bara finns där, hela tiden. Du kan inte försvinna ett tag? Jag vet ju inte va jag vill.. Och jag har ju intalat mig själv att jag inte vill ha nått att göra med dig, men ändå hamnar jag här.. Ännu värr blir de när folk frågar vad jag känner för just nu verkar jag inte veta nånting.. Fan, de är skitjobbigt och jag kommer bli såååå mobbad nu! BlääÄ för detta!

Kommentarer
Postat av: Carro

du jag har lite svårt att ta kort med selen, det är inte min utan min tränares vet inte när jag ska ha den nästa gång, men lägg upp en bild på din på hästen så kan jag förklara? :)

2008-10-08 @ 20:44:47
URL: http://carolinerydberg.blogg.se/
Postat av: alexx

vart ska du tävla? :D SUPER GLAD FÖR DIN SKULL. ska du rida dressyren nu på hageby när den är öppen till två klasser?

2008-10-08 @ 22:13:36
Postat av: Emelie

Konstigt , måste ju får övningsköra med ett B-ekipage .. och är det fel vikter får du ju absolut inte dra det nu bara för du fått vanligt körkort . Jag pluggar själv BE nu :P

2008-10-09 @ 08:32:17
URL: http://emakvist.blogg.se/
Postat av: tess

Alex: Nej, ska inte rida på Hageby, kommer byta klubb troligtvis.



Emelie: haha, jag har verkligen inte en aning ;D

2008-10-09 @ 19:56:28
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback