Fikapaus och sällskapssjuk

Härlig dag. Stallet många timmar idag tillsammans med Tessan och Yvette. Hoppträning med Sunny, idag var hon pucko igen. As fin igår och pucko idag, varannan dags häst? Dock väldigt lydig idag mot vad hon varit innan! Bra övningar för henne idag tror jag, dock jobbiga, hon är inte van att ha travbommar framför hindrerna hihi en som sagt, nyttigt! Imorgon är det Peiruts tur att hoppträna, eller markarbetsträna. Skulle ha dressyrtränat för KB men strök mig från det. S var ute idag också och kollade på Peia osv, gick bra. Hon kommer ut i nästa vecka troligtvis och provrider, hurra hurra hurra!

Var inne i stan nyss och fikade med underbara Linnea. Tycker om henne väldigt mycket, ser fram emot din 18års dag gumman :) Satt läänge och myste med mitt kaffe och pratade på, som vanligt. Är nog lite sällskapssjuk hihi. Nästa fredag är det dags brudar, middag och utgång. Hoppas alla har fått sina inbjudningar osv, de flesta har ju faktiskt tackat ja, dunderkul! Men kom ihåg, inga presenter och glöm inte pengar till taxi!



Nu måste jag plugga lite, har lovat Linnea att klara teorin den här gången! ;) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du sälja peia ? :S

2008-09-24 @ 21:12:12
Postat av: tess

nej, ska ha medryttare .

2008-09-24 @ 21:24:13
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: Sandra

Varför då? Har du inte tid?

2008-09-25 @ 10:42:25
Postat av: tess

Kommer inte få så mycket tid när jag börjar jobba, samt att det kan vara skönt att vara hästledig någon dag i veckan ..

2008-09-25 @ 14:18:10
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback