Liten uppdatering

Woow, internetförbudet har inte varit ett dugg svårt! Det har rent ut sagt varit skönt att ha varit borta under nästan en vecka. Dock har det inte varit en vecka med lugn och ro, tvärt om! Den här veckan har varit galen och de närmsta två veckorna ser inte roligare ut dom. Allt min tid går åt att plugga teori inför körkortet (med dom nya reglerna så gäller de att sätta de på första försöket), söka jobb, sälja Sunny..Ja, you namned it! Halkan, fan, de var nog bland de roligaste jag gjort i mitt liv, jag satt och as garvade konstant! Min lilla födelsedag var mysig, firades dock inte i onsdags. Firas samtidigt som pappa nästa helg. Men träffade Amanda som bjöd på födelsedagsfika, kommer sakna dig när du åker iväg vännen! Bror och Tessan var här på fika och jag fick ett par supersnygga jeans idag av dom, tack så mycket! Igår fyllde min lilla brorsdotter 4år, Grattis till Ronja! Nä, jag har inte tid att blogga mera nu, tyvärr. Nu blir de mera plugg. Uppdaterar om tävlingen på söndag igen, sen får vi se hur mycket tid de blir över till data, internet och bloggande den kommande tiden. Ni kan få hålla tummarna för silverälgen onsdag 10/9, då får vi en ny dom, vi hoppas på en bra sådan för en gångs skull. Skulle behöva lite uppiggande på hästsidan. De är den enda negativa sidan just nu..

Hoppas ni har de bra, de har iallafall jag! Nu ska jag skicka iväg ett gosigt sms innan jag fortsätter med pluggandet sista halvtimmen innan jag tänker ja ledigt för de är ju trots allt fredagkväll! Puss på er mina vänner, bjuder på en bild på mig (de var faktiskt väldigt länge sen nu!) och min underbara Teddie, ett bevis på hur bra vi mår och hur glada vi är! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback