Söndag

Denna dag har tillbringats tillsammans med Klara och Magne! Jajjebjörn, mina favoriter såklart ;-) hihi dom hämtade upp mig imorse, körde mot Mjölby och Sharpman. Stackars lilla Klara mådde inget vidare, haha lider faktiskt lite med henne idag! Jag köpte ingenting idag, är så jävla stolt över mig själv! Tänkte köpa en pipande gris till Teddie men njae, han hade säkert bitit sönder den med en gång så då vart jag lite snål ;-p  Hade även en trevlig stund tillsammans med K och M när vi kom hem från Mjölby, hihi dom är roliga dom! Jag ser fram emot fredag som faaan, pepp as hell!


Sen var de stallmöte, inga kommentarer, jag vill ha eget! Tessan red Sunny, bra jobbar tycker jag. Peisan var skitfin idga, tjohoo! Vill tävla, får jag inte börja tävla snart kommer jag tröttna.. Jag är en sån enorm tävlingsmänniska.. Behöver tävla ;-) Nae, slutpratat! Har lite mail att gå igenom nu..


Kommentarer
Postat av: Klara

Trevlig dag med dig också vännen. Fast jag va inte så himla rolig idag :P BLÄÄÄÄÄ. Men på fredag är jag på g igen ;)

2008-09-29 @ 07:29:16
Postat av: Magnus Pie

Du och Klara är mina favoriter också ;) haha

Var jätte kul på Sharpman speciellt när vi gick vilse i den jätte stora affären :D

Sen va det kul att komma hem till dig och se hur du bodde ;)

Får se hur de blir på fredag. . .

2008-09-29 @ 17:19:01
Postat av: Tessan

Hihihi :) Dom där klara o Mange verkar vara ena roliga figurer ;) <3

2008-09-29 @ 20:01:00
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/
Postat av: Emelie Persson

Tess, jag är nog med o förfestar bara för ja får inte ihop pengar till krogen tyvärr :( Men om ja får kommer ja gärna på förfesten? Kram

2008-09-30 @ 11:52:42
URL: http://www.emeliepersson.info.se
Postat av: Anna

Uppdatera lite oftare! =)

2008-10-01 @ 19:43:38

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback