12 april 2009

Nothing else I can say .

Herregud vad trött jag är! Sitter här och försöker hålla ögonen öppna, tänkte bränna en ny CD-skiva så jag har någonting att göra i några minuter. Är chaufför inatt så endbart därför jag plågar mig själv med att vara vaken haha har haft en bra helg såhär långt. Fått en rosa liten kamera i mitt påskägg, den används väl, tro mig ;) Sen har det tillbringats massor med tid med Marcus, trevligt som alltid. Och igår var det utgång tillsammans med Carro, Frida och Maria, supertrevligt iallafall på förfesten. Annars har jag inte mycket mer att uppdatera om, ska försöka fixa in bilderna från kameran..

pussis tess

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har en känsla av att jag gav er ett ganska knäppt intryck av mig själv. Haha...

2009-04-12 @ 16:30:18
URL: http://mariabagenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback