21 april 2009

Varning för lång (-tråkigt) inlägg .

Antingen så är det ingen uppdatering alls, eller så uppdateras de hela tiden i den här jäkla bloggen, har ni tänkt på de? haha illa. Hur som helst, jobbade nästan hela förra veckan på Outlet, skönt men jobbigt. I fredags var det först jobb då, från 10-19 sedan blev det direkt till Alexx som skulle fira sin 18-års dag. Blev bjuden på mat och trevligt sällskap, kul att träffa människor man inte sett på länge. Blev iallafall utgång senare mot natten, var galet kul till en början innan det spårade ut och vissa människor förstörde stämningen! Det är fan sjukligt att man inte ens ska kunna gå ut och roa sig en fredagkväll utan att någon/några ska förstöra. Men men, upp med tuppen på lördag för att jobba, var tungt men de gick! Slutade vid 16-tiden, blev att direkt åka till Marcus innan de var dags att åka till Martina för lite partaj, dock nyktert även denna kväll. Blev lite längre än tänkt, men har bara mig själv att skylla! Upp tidigt som fan även på söndagen för fotojobb i Söderköping på en lokal ridhästhoppning. Tre klasser, skapligt mycket startande, soligt väder (dock blåsigt!) och seger för Klarus och Candy i 1m klassen, Grattis bebj! Var skapligt trött i huvudet och benen när jag kom hem strax innan 18 på söndag eftermiddag, slitigt! Dessutom blev jag ju ännu mer ridsugen av att se alla dessa fina storhoppande unghästar! Kan inte någon ge mig en häst nuuuu!? Anyhow, fick lite fintid med Carro efter tävlingen, hundarna fick leka av sig lite, alltid lika kul att se dig Carro. Sedan blev det ut till Åby och Marcus, wipeout och Monsters vs Aliens eller va den hette, superkul! haha

Idag har jag jobbat hårt! Stallet på förmiddagen, hade utsläppet. Var mysigt att vara tillbaka och känna lukten hihi, usch vad jag saknar de! Sedan blev det att åka hem och redigera alla dessa jäkla bilder från tävlingen. Har iallafall laddat upp alla nu, dock när ja skulle göra om hemsidan och sedan ladda upp den så försvann allt, kul! Så nu måste ja göra om allting, underbart verkligen.. Har dessutom hunnit med att gå en runda med stavarna, heja heja mig!! Jag ska ju börja mitt nya hälsosamma liv nu då! Jääss, nu är det slut på godis, chips, alkohol och skräpmat! Nu är de beach 09 som gäller ;) Eller aa, ska köra på de här i typ 80 dagar för sen är de ju Falsterbo och ja, Falsterbo är ju Falsterbo liksom.. Får se hur länge jag klarar de, ett liv utan chips kommer bli jobbigt! haha

Nä, nu måste ja fan återgå till städningen, tråkigt, men väldigt behövligt! Avslutningsvis då, Grattis Mange och Micke på 20-års dagen, gamlingar!

pussss tess

Kommentarer
Postat av: Emelie Persson

Hejja Hejja.. Längtar efter att se bilderna :)

2009-04-21 @ 22:01:33
URL: http://www.emeliepersson.se
Postat av: Mange Pie

Tack Tess :)

2009-04-22 @ 19:11:28

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback