10 augusti 2009

Stockholm .

Igår var det Stockholm tillsammans med mamma, pappa, Marcus, Roger, Anna, Maya och Pontus. Började resan tidigt på söndagmorgonen och första stoppet i Stockholm blev vid "högsta punkten" för att kolla utsikten, vackert :) Sedan blev det slottet och en sväng på Gamla stan, ingen shopping dock! Stolt över mig själv att jag klarade av att hålla i mina pengar hihi, en fika på torget i gamla stan blev det iallafall i sommarvärmen, kan inte göra annat än älska sommarvärmen! Efter gamla stan blev det Djurgårdsfärjan och en tripp till Djurgården och Skansen. Skansen var väl mysigt, men inget slår Kolmården! ;) Sista stoppet innan hemresa blev Gröna Lund. Jag är såå stolt över mig själv, jag vågade åka Insane! :D haha, men så rädd jag var usch, men jag gjorde de! Dessutom lyckades jag spela bort massa pengar.. Jag vann en rosa liten apa, de var allt haha Marcus dock hade väl sin turdag då han vann en stor Dumle och en stor Bilarbag, samt en liten zoo påse, fusk! Full rulle hem och sova, jösses så trötta vi var.

Lite bilder från dagen :)







puss tess

Kommentarer
Postat av: m

HAHAHAHA bild 4 o 6, klockrena xD

2009-08-12 @ 13:12:16
URL: http://melindaaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback