16 augusti 2009

Sööndag .

Och så var det söndag, igen. Idag har det inte hänt speciellt mycket, inte än iallafall. Var i stallet på förmiddagen och tömkörde lillen, han var superduper fin! Börjar verkligen förstå vad tömkörningen går ut på och han är riktigt avslappnad. Dessutom fick han trava över lite bommar idag och det gick mycket bättre än sist, duktig pojke! Sam fick köra lite galopp på stubbåkern idag. Tack gode gud för gramanen säger jag bara! haha för hade jag inte haft den idag så hade hon först kastat av mig och sedan sprungit all världens väg.. Hon var iallafall fin hon också, har verkligen hittat hur jag ska rida henne nu när hon är spänd och de känns riktigt bra ridmässigt, vilket är kul.


sy-knoppar-filmen kommer troligtvis imorgon! har inte orkat redigera den än haha, men imorgon!


Nu väntas maaat, mega hungrig! Sedan ska ja ta min rallybil och åka till Marcus :) Får se vad vi hittar på en regning kväll som denna, suck. Om det ska vara sånt här väder den 5e kommer ja gråta!!!

puss tess

Kommentarer
Postat av: Anna

5:e?;)

2009-08-16 @ 20:01:14

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback