17 augusti 2009

I never thought I'd be in love like this .


Nu är jag mer än trött, jag är supertrött! Var inget roligt att kliva upp tidigt imorse och lämna min fina kvar i sängen.. Men hunden var ensam hemma så bara att åka hem och hålla honom sällskap :) Har inte gjort något vettigt idag känns det som, allt har bara gått långsamt och det har varit grått och tråkigt ute. Åkte iallafall till stallet på eftermiddagen och tog hand om mina fina hästar! Gustav vilade idag, han fick gå ganska tufft igår. Blev en ordentlig borstning bara, älskade häst! Samantha fick gå ett ordentligt dressyrpass på banan, något hon inte gillade. Men vissa stunder var hon riktigt, riktigt fin! Och idag satt faktiskt den förvända galoppen också vilket är ett tecken på att hennes galopp har blivit starkare, superhäligt! Tror dock de blir fler galoppövningar för damen för bakkärran måste stärkas lite till för att hon ska klara gå upp i klasserna. Börjar känna mig lite stressad, eller samtidigt inte för ja vet att de inte kommer bli nått problem för henne. Men snart ska hon ju faktiskt gå 1,20!! Japp, en månad kvar nu sen är hon anmäld att gå 1,20 men de klarar vi, jag litar på henne min älskade :D NU - SÄNGEN!!



puss tess

Kommentarer
Postat av: Jennie

Klart ni fixar det!! :D Nu har jag faktiskt fixat hästsköötare ;) Told you so, allting löser sig! :D

2009-08-17 @ 22:45:42
URL: http://itisnowornever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback