22 augusti 2009

Augustifesten fortsätter .

Igår hade jag ytterligare en supermysig dag tillsammans med Marcus :) Vi var inne på augustifesten och kollade fyverkerierna och köpte munkar. Var en snabbis på Bomull också och drack en alkoholfri drink ;) hihi kommer bli sjukt tråkigt nu när han åker på semester en vecka, kommer antagligen att kännas jättetomt nu när vi är mer eller mindre varje dag..  Men men, så är de!!

Idag har jag spenderat nästan hela dagen i stallet. Städade och fixade iordning inför morgondagens tävling. Red igenom Samantha lite på banan för att känna att gas, broms och förhållning fungerade. Sedan fick hon sig ett ordentligt bad, vilket behövdes! Herregud vad skitig hon var! haha, men nu är hon ren och fin. Dock knoppar jag inte förns imorgon då jag startar efter lunch troligtvis. Gustav fick sig en borstning bara och massa mat. Tycker knappt han går upp någonting, skapligt svårgödd häst.. Menmen.

Nu väntas en trevlig kväll tillsammans med Martina och Linnea inne i stan. Blir väl en sväng på marknaden, kolla fyverkerierna och en sväng till Bomull skulle jag tro. Så nu måste jag springa och göra mig iordning!! Hörs imorgon.

puss tess

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hrm, svårgödd häst, då kan vi bilda klubb ;) Lycka till imorgon!

2009-08-22 @ 19:35:54
URL: http://itisnowornever.blogg.se/
Postat av: Martina

tack för en underbar kväll, kommer sakna dig nu ! :(

2009-08-22 @ 23:00:56
URL: http://martinawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback