24 augusti 2009

Ännu ett inlägg .

Blir ett inlägg till idag hihi, har ändå ingenting för mig just nu. Stallet hela dagen idag typ. Städade och fixade iordning i mitt skåp. Hittade massa gamla saker från Peisan och Sunny, usch vad jag saknar mina fina flickor :( Hur som helst, blev en skrittur i skogen för Samis del, gick bra. Hon fjollade sig lite för traktorerna men annars lika fin som alltid, imorgon ska vi ju träna för Daniel, ska bli sjuukt kul! Har inte tränat för honom sedan den 10 februari, dagen innan Peia gick bort.. Longerade Gustav på banan med sadel och inspänning, han va fin. Men fortfarande inne i en liten växtperiod som gör honom lite lat till arbete. Men måste bli tuffare med honom nu. Måste behandla honom som en 4åring och inte som en 2½ åring som jag gör idag, skärping nu!! Bjuder på hästarnas schema denna vecka :)

Samantha

Gustav


Håller på att ladda upp NFK filmerna nu så dom kommer att finnas här om typ 10 min, får se om ja länkar dom i bloggen sen.

puss tess

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken söt liten buse till häst :)

2009-08-24 @ 20:21:44
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Jossan

Tävlingen är på lördag ju :-)

2009-08-24 @ 20:51:15
Postat av: tess

oj, blev lite fel där ;p haha

2009-08-24 @ 20:59:04

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback