26 augusti 2009

Saknad .

Idag har jag så sjukt ont i kroppen! Jag måste vara världens mest otränade människa, jag känner mig iallafall som de just nu haha Gårddagens träning tog väldigt hårt på min kropp, så gissar att den tagit exakt lika hårt på Samantha, stackarn. Blir en tur i skogen senare och jogga henne lite så hon inte får träningsvärk och blir stel inför helgen. Juste, på tal om helgen! Någon som skulle kunna tänka sig att åka me till Åtvidaberg på lördag? De är nämligen bara mamma och ja som ska åka så de kan va skönt om de är någon mer så hon slipper göra precis allt hihi

Men innan stallet blir det städning! Det måste vara bland det tråkigaste som finns, för jag är expert på att skita ner de redan efter några minuter.. Vill flytta! Sjult sugen nu, men jobb måste fixas först och de verkar ju helt hopplöst..

Förresten så saknar jag Marcus, massor! Tycker han ska komma hem nu, är riktigt tomt utan honom här hemma.. Men bara ½ vecka kvar sen kommer han hem ;) hihi jag önskar att jag också fick vara i ett varmt land just nu och bara gotta mig, men nä. Fast i ett regnigt Sverige är man.. Nä, nu måste ja återgå till städandet!!



puss tess 

Kommentarer
Postat av: Carro

Om Floyd kan åka med så skulle jag kunna följa med dig om du inte hittar någon annan, säg till bara :)

2009-08-26 @ 19:04:23
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback