6 augusti 2009

Sista jobbdagen .

Ja, idag gjorde jag min sista jobbdag på Outlet, om jag inte blir inringd någonting framöver dvs. Jobbade ihop med Malin, gick bra men var riktigt segt. Dessutom kände jag mig yr och illamående sista två timmarna och de bröt verkligen ut när jag kom hem. Kände mig svimfärdig och supersjuk så var bara att knalla upp till sängen och lägga sig ner. Somnade med en gång så kanke behövdes lite sömn, för nu är de lite bättre. Tyvärr blev det ju inget stall idag pga de, utan mamma och pappa fick åka ut och se så dom var hela och rena samt ge dom lite mat, jag som ville pussa på mina älsklingar :( Tur att de blir långdag i stallet imorgon :) Nu tänker ja lägga mig i sängen igen, tänkte bara uppdatera er lite!

puss tess

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-08-07 @ 22:06:47
URL: http://www.eme
Postat av: Emelie

Oj, vet inte vad som hände, men men.. Bäbishästen ser ialf fin ut :) Håller alla tummarna för er om framtiden.. Btw, har du funnit något nytt jobb nu då?

2009-08-07 @ 22:07:40
URL: http://www.emeliepersson.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback