Året 2009

Sammanfattning år 2009


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort tidigare?
En hel del faktiskt, blivit obeskrivligt kär bland annat.


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Yes! Godis endast på lördagar, precis som löftet året innan.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, chockerande många faktiskt i samma ålder som mig själv.


4. Dog någon som stod dig nära?
Mer än nära.. Cassiopeia var en stor del av mitt allt. Det är tomt utan henne.
Även min andra goding, Mans Santiniqe lämnade en stor saknad, jag trodde på henne..


5. Vilka länder besökte du?
Tunisien


6. Är det något du saknar 2009 som du vill ha 2010?
Ett jobb och mer tid med mina vänner, jag saknar er!


7. Vilket/vilka datum från 2009 kommer du alltid att minnas?
11 februari .


8. Vad var din största framgång 2009?
Jag vet inte. Styrkan att klara mig igenom alla motgångar kanske.


9. Största misstaget?
Att jag inte tog vara på min tid tillsammans med Peisan bättre.
Man vet inte vad man har förrän man förlorat det..


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Känns som att jag varit sjuk mer eller mindre hela tiden.


11. Bästa köpet?
Önskar jag kunde säga Q eller S..
Men får istället säga min nya säng!


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Häst och hästutrustning som alltid. Vill inte veta hur mycket..


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min pojkvän, hade aldrig klarat denna tid utan honom!


14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2009?
Leanne Rimes - Remember. Håkan Hellström - En vän med en bil.


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Utan tvekan - mer ledsen. Samtidigt som jag varit glad för de jag har och har haft..


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på tiden med hästarna mer, tävlat. Träffat folk, hittat på mer med mina vänner.


17. Vad önskar du att du gjorde mindre?
Gjort dumma saker. Tagit beslut utan att tänka först.


18. Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med föräldrarna, mormor, morfar och Teddie.


19. Blev du kär under 2009?
OM jag blev! :)


20. Hur många one night stands?
Inga alls, vad jag vet hihi


21. Favoritprogram på TV?
Halv åtta hos mig!


22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början på året?
Orkar inte ödsla tid på att hata folk till höger och vänster.


23. Bästa bok du läster i år?
Har bara läst en bok av Mia Törnblom jag köpte på Saco mässan.


24. Största musikaliska upptäckten?
Oj, massor! Känns som ja bytt "stil" helt och hållet..


25. Något du önskade dig och fick?
Kärlek :)


26. Något du önskade dig men inte fick?
Min allra bästa vän och största kärkek på jorden, Cassiopeia.


27. Årets bästa film?
Jag älskar tecknat så måste säga Upp! hihi


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
På självaste födelesedagen var jag hemma och mös med hunden och åt tårta!


29. Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år till det bättre?
Absolut. Låtit Peia på stanna kvar hos mig - Ja hade varit världens lyckligaste..


30. Vad fick dig att må bra?
Alla underbara människor runt omkring mig, ni är fantastiska!


31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen, ärligt talat. 


32. Vem saknade du?
Behöver jag väl knappast nämna?
You'll always be in my heart, C!


33. De bästa nya människorna du träffade?
Marcus och hans vänner. Folk i Falsterbo.. Listan kan göras lång!




Nuet då?
Samantha är såld och har åkt till sin nya ägare. Önskar henne all lycka trots att de svider i mitt hjärta att hon inte är min..
Gustav har varit skadad, förhoppningsvis bra nu. Ska checkas imorgon, sen ska han sättas igång.
Jag har varit sjuk konstant i 2 veckor och verkar knappt hinna bli frisk innan jag blir sjuk igen.

Mitt liv rullar på - Precis om vanligt helt enkelt..
Men med ett nytt år kommer nya förhoppningar.
2010 ska vara ett år utan skador, sjukdomar, sorg och besvikelse!
De ska gå - Jag vill de!


GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Gott nytt år! 2010 SKA bli ett bra år :D

2009-12-31 @ 15:05:14
URL: http://dresssyrryttaren.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja, 2010 ska bli ett bra år, i alla fall bättre!

2009-12-31 @ 16:13:28
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/
Postat av: emelie

nytt år nya möjligheter :).

2010-01-01 @ 13:27:04
URL: http://midnightthriller.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tänkte bara kolla vad du red med för sadel på samantha ? Vi ska köpa sadel nu och det är ju en hel vetenskap :)

2010-01-01 @ 22:20:01
URL: http://jeeennnyyy.blogg.se/
Postat av: Jenny

det ska jag göra :) vi kanske kommer ses på tävlingar i vår :D hon saknar säkert dig med :D

2010-01-01 @ 22:39:31
URL: http://jeeennnyyy.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack så mycket då vet jag :) då blir de nog en sån sadel :) okej bara vanligt träns bett med fasta ringar? :D

2010-01-02 @ 09:35:23
URL: http://jeeennnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback