Årets önskelista

Idag hade jag tänkt mig ett utrustningstips, men kom på att jag glömde kameran i stallet (hade tänkt bjuda på bilder). Så det får vänta tills imorgon! Så idag tänkte jag skriva min lilla önskelista till jul istället. Dock så ska inte våran familj fira direkt jul iår så det blir inga julklappar. Vi ska nämligen till Thailand i februari istället :) Men önska kan man väl alltid? Dessutom blir det såklart bara hästrelaterade saker, då bloggen först och främst är hästrelaterad!

- Kingsland stallbandage
- Kingsland Cortina jacka
- Kingsland Whistler tröja
- Tretorn Advance stövel




Just det. Såg en läsarfråga igen, denna gång från en anonym läsare.
"Har Cassiopeia någånsin tagit Gingers plats? Den som fastnar först i hjärtat brukar vara den som får behålla nr 1 platsen.."
- Det kan jag inte påstå. Både Ginger och Cassiopeia har betydd extremt mycket för mig, på olika sätt. Ginne var min första kärlek och satte stora spår i mitt hjärta. Men på nått sätt visste jag ju sista året där att han skulle försvinna och på så sätt kunde jag acceptera det och ta vara på våran sista tid tillsammans. Med Cassiopeia kom allting så plötsligt, helt utan förvarning och innan hade vi ett extremt starkt band till varandra pga att hon tog mig upp till dom klasserna och den nivån jag ville ligga på. På så sätt trodde jag att hon alltid skulle stanna hos mig och att vi skulle bli "elit", därav kunde jag ge mer kärlek till henne - och fick kanske lite extra tillbaka. Jag kan nog inte riktigt förklara varför jag känner att Peisan tagit störst plats i mitt hjärta. Tror bara det är en känsla man har. Men aldrig någonsin har hon tagit Ginnes plats, han har sin egna, speciella plats i mitt hjärta och de kommer han alltid att ha!



puss tess


Kommentarer
Postat av: Anna

en följdfråga: vilka klasser tävla du henne i?

2009-12-16 @ 23:06:31
Postat av: elin

tretorn stöveln finns på granngården för 1500:-

2009-12-17 @ 12:35:31

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback