Frågestund

I helgen så kommer det inte bli någon bloggning.
Både jag och Marcus är helt lediga i helgen så vi tänkte faktiskt ha en helg bara vi, tillsammans. Därför tänker inte jag sätta mig framför datorn och blogga. Men jag tror ni klarar er? hihi


Dock så tänkte jag att, under helgen nu så kanske ni är sugna på en frågestund? Var ju ett tag sedan sist. Ni kanske har klurat på en fråga länge ni velat fråga. Eller kanske sett någonting i ett inlägg som ni reagerat på och vill ha svar på? Ni kanske undrar något speciellt om mina tidigare hästar, mina nuvarande Samantha och Golden Poem. Ni kanske vill veta vad jag gjort tidigare osv.. Det är iallafall upp till er, fråga vad som helst så svarar jag på det under måndag morgon :)


Så se till att fråga massor nu!


Liten notis bara.. Idag är det 10 månader sedan hon lämnade mig och det är fortfarande lika tungt. Jag börjar undra när det ska lätta. När ska jag acceptera det, gå vidare och finna den lyckan inom ridningen igen? Jag saknar det, jag saknar allt jag hade med henne, men framför allt. Jag saknar henne mer än någonting annat. Allt jag vill ha är min lilla ängel, min lilla Cassiopeia. Saknar dig tjejen, hoppas du förstår att jag älskar dig mer än allt!


puss tess


Kommentarer
Postat av: Linn Skjetne

jag tycker du är stark tjejen, själv hade jag inte klarat av den situationen som du är i. Ta hand om dig <3

2009-12-11 @ 14:35:30
Postat av: Cilla

Vilket täckesmärke köper du gärna om du ska köpa utetäcken och stalltäcken?

Vad gör du nu på dagarna, jobbar/pluggar? Om du inte gör något utav de, hur får du det att gå ihop ekonomimässigt med hästarna?

Hur blir det med Gustav, ska du sälja eller behålla och sattsa på honom?



2009-12-11 @ 14:56:50
Postat av: sofia

Såg att du funderade på att plugga vidare, till vad? Ta hand om dig!

2009-12-11 @ 17:55:52
Postat av: Hanna

Vet du hur man gör designer/kodar till blogg.se? Jag har aldrig förstått mig på det.



Fin blogg du har förrästen. :)

2009-12-11 @ 20:57:28
URL: http://www.zackariaz.se
Postat av: Jenny

Jag undrar vad du har för planer med Gustav? Och hur länge ska du ha kvar Sam? ;)

2009-12-11 @ 22:35:48
URL: http://hastfest.blogg.se/
Postat av: m

är sugen på en utgång med dig igen, när blire?;)

2009-12-12 @ 13:24:44
URL: http://melindaaaa.webblogg.se/
Postat av: elin

några spekulanter på sami??

2009-12-12 @ 19:23:26
Postat av: Lina

Hur hög är Gustav?

2009-12-12 @ 19:45:24
Postat av: R-H

Har du ingen möjlighet att byta in Gustav mot Sam, så kan du ju ta ett föl om ett par år och få fram en trevlig unghäst.



Vad vill du göra när det kommer till plugg och arbete?



Hur klarar du hästarna ekonomiskt, stallhyra, träningar, tävlingar, utrustning, veterinär och allt? Jobbar du extra någonstans?



Ingen bloppis snart? ;)



På vilket sätt passar du och Gustav inte 100% ihop? Vad är det som fattas?



Favoritsadel?



Förebild inom ridning och hästar?

2009-12-13 @ 14:56:45
Postat av: Jennie

* Vilken är din favorit bild som du tagit?

* Vilken låt spelas mest i dina högtalare just nu?

* Vilken är årets julklapp för dig?



:)

2009-12-13 @ 19:42:10
URL: http://dresssyrryttaren.blogg.se/
Postat av: Sofia Boström

Tänker bidra med lite frågor ;D

När kommer du till Örebro å festar med mig? ;D



Favorit tvprogram?



Vart köper du helst kläder/skor? (ej ridsaker)



Puuuuss

2009-12-13 @ 20:33:47
Postat av: Emelie Persson

Kan också bidra med en fråga. Vilken häst har betytt mest för dig - kanske inte karriärsmässigt utan känslomässigt.. Det kan va svårt att sätta "grader" på dem men trots allt gör man det..

2009-12-14 @ 00:15:40
URL: http://absolutpersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har Cassiopeia någånsin tagit Gingers plats?



Den som fastnar först i hjärtat brukar vara den som får behålla nr 1 platsen ...

2009-12-16 @ 17:10:44

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback