Läsarfrågor

Vad har du för förbygel?
- Jag har en förbygel från Börjes faktiskt. Modellen heter Stockholm och kostar 268 kr. Är supernöjd med den faktiskt! Kvalitén har överraskat mig och passformen är perfekt, kan jag varmt rekomendera.

Har du några broddar när du rider på ängen bland all snö?
- Yes! Två broddar på varje hov. Skulle aldrig våga rida i snö utan brodd, kan hända alldeles för mycket!

64 olika passpoaler, vilka fler finns än dom på bilden?
- Då menar du såklart Equiline schabraken. Jag har inte full koll på de där, men ring Equality Line så kan dom säkert svara på det :) Jag har sett många fler än dom som fanns på den bilden så dom kan säkert fixa ifall du vill se alla tester!

Vad betydde hon, Cassiopeia för dig?
- Allt.. Hon var hela min värld!


puss tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback