Veckans blogg v. 51

Veckans blogg denna vecka fick jag faktiskt ändra mig i sista sekund, då den jag tänkt har lösenordsskyddat sin blogg så kommer inte in där. Så fick bli den som ja tänkt ha nästa vecka, denna vecka istället.


Veckans blogg vecka 51 - tavlingsryttaren.blogg.se

Mikaela Zimdahl är en jättehärlig bloggerska! Hon är en tjej, går sista året på gymnasiet och har egen gård. Hon och hennes hästar tävlar upp på elit nivå och hon har tillsammans med hennes häst "Ture" ridit i Skandinavium. Hon har ridit SM både på ponny och storhäst, och nu senast placerade hon sig fyra!!

Mikaela bjuder ofta på bilder och filmer som gör att man intresserar sig mer i bloggen. Hon bjuder på övningar, tips och tävlingar i bloggen som är mycket inspirerande. Gillar verkligen denna blogg, följer den dagligen.

Jag hittade Mikaelas blogg via en annan för snart ett halvår sedan, mycket glad att jag hittade den!



puss tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback