onsdag

I väntan på morgondagens träningsvärk .

Fy fan vilken jobbig träning! Peisan var mer i luften än på marken och bara totalvägrade att samarbeta. Jag red utan stigbyglar och jag fick verkligen jobba med mag- och benmusklerna för att hålla mig kvar med tanke på hennes jävla luftsprång! Men nyttigt även de, KB skrattade åt henne men fick samtidigt hålla sig undan lite ;) hehe, ingen träning vecka, men de gör inget för då har jag ändå DS träning + att jag hinner lägga mer träning på läxan jag fick. Men jag anar bara vilken jävla träningsvärk jag kommer ha imorgon, aj aj!

Under kvällen har det, som varje onsdag, blivit tv mys. Yes, Semestersvenskar samt Made in Sweden! Alltid lika roligt, har btw lyckats få ner Janets låt nu, älskar den, tycker den är så härlig! Nu är det bara en låt kvar jag vill ha ner sen är jag nöjd för ett tag. Vad tyckte ni förresten om t-shirt låten? Mys, så beskriver jag den! Annars då? Planerar lite inför helgen, funderar på om ja ska försöka hinna en sväng på stan imorgon alt. på fredag. Ingen som verkar vilja gå ut på fredag, men jag känner ett litet "måste" hihi för sen är de nog slut på sånt för min del ända fram till alla 90s student.. Bajs på de! Menmen slutpratat för ikväll! Återgår till mina planer och min underbart sköna musik..


Puss tess

Kommentarer
Postat av: Carro

Skulle lätt varit på om jag inte jobbade heldag på fredag, var sjukt länge sen jag var ute nu.. och det var sjuuukt länge sen jag träffade dig!

2009-02-04 @ 22:35:16
Postat av: Linnea

jag kanske är på ut ;)

2009-02-04 @ 23:00:13
URL: http://linneadominder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback