torsdag

Vintern är tillbaka .

Att vakna och se vit mark är inte längre roligt. Jag är trött på vintern, jag vill ha sommar, sol, värme och grönt på backen! Men, det ska vara vitt på backen nu, är ju trots allt bara februari, men även om det bara är rebruari så är jag trött på de vita.. Nog klagat om de vita på backen, stallet på förmiddagen idag. Traskade upp till ridhuset med stora grå, markarbete stod på schemat. Hade tre låga räcken på långsidan med 17m samt 14,50m emellan. Jobbade med att korta och länga galoppen, ha ett stöd i handen och få henne att vänta, gick super! Lösgjord häst med bra galopp gav runda fina språng, sånt gillar vi! Blev lite brådis hem sen, ville inte missa reprisen av andra avenyn hihi så de blev lunch och andra avenyn när jag kom hem..

Skulle åkt in och tränat nu på eftermiddagen, men eftersom min hosta fortfarande inte gett med sig vågar jag helt enkelt inte träna, för riskabelt. Blir lite städning istället.. Nu har jag pajjat mitt tangetbord på datorn också, toppen! K knappen lossnade så nu får man kämpa som fan för att få fram ett jävla K! Illa, blir att beställa ett nytt och ringa Dell imorgon..

PUSS tess

Kommentarer
Postat av: Finurlig rackare

dra bort en av F1-12 knapparna och tryck dit på k-knappen, så slipper du trycka med en penna eller hur du gör ;D

2009-02-05 @ 15:30:16
Postat av: m

haha xD du skojjar med mig va:O

2009-02-05 @ 16:16:28
URL: http://melindaaaa.webblogg.se/
Postat av: m

haha skulle va as ballt:D naae kommer de säkerligen inte att vara typ 1m kanske max:P

2009-02-05 @ 22:41:07
URL: http://melindaaaa.webblogg.se/
Postat av: Tessan

Oh faan fick du ner den, skicka den till mig då :) tiiihiii

2009-02-06 @ 08:22:54
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback