fredag

Sjukling .

Hinner bara friskna till så blir jag sjuk igen.. Tur att jag är hästledig idag och imorgon så jag kan vila upp mig lite för jag SKA på basket imorgon och jag SKA ut imorgon, that's it! Spenderat halva dagen i sängen, druckigt en hel del te med honung samt tyckt synd om mig själv. Har dock pysslat lite med bilder och rummet idag. Kom fram till att jag saknar ca 20 ramar haha, men min ekonomi säger nej till ramar just nu så det får vänta. Tog en bild så får ni se hur galen jag är i bilder och svarta ramar *ängel* haha kom även fram till att min lilla rosettvägg ser väldigt tom ut sen ja flyttade bort bilderna hihi men men så är de, har ju tänkt att priserna bara ska rulla in år ;) Nu hoppas ja på flytt så ja kan få göra om helt och hållet istället..

  

puss tess

Kommentarer
Postat av: Mange Pie

Vart är bilden på mig då? :)

2009-01-30 @ 19:15:25
Postat av: Elin

Snyggt :) jag måste också sätta upp massa bilder :)

2009-01-30 @ 20:12:32

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback