i really need a job !

And it's monday again .

Imorse var det riktigt kämpigt när klockan ringde. Av någon anledning sover jag sämre på nätterna nu än förr. Men upp ur sängen kom jag! Åkte till stallet och släppte ut hästarna, Peisan fick på sig ett tunnare täcke idag, för varmt ute nu för att gå med vintertåcke. Fixade iordning stallet innan jag red en sväng på lilla grå. Hon kändes matt idag, stel och seg i kroppen och inte helt hundra så vi tog det lugnt i paddocken. Imorgon är jag hästledig igen, kommer bli skönt. Sen hoppas jag på KB träning på onsdag, skulle behövas, vi har tappat rytmen lite känns de som. Kollade lite på tävlingsterminen nyss, tror fortfarnade jag håller mig till min tidigare plan, att Peis får februari månad fri från tävling..

Annars har de inte hänt speciellt mycket idag. Var inne och fixade naglarna hos Anna under dagen, blev så fint så. Tog helt vanlig fransk manikyr denna gång, nästan snyggast faktiskt. Ska in till stan senare under eftermiddagen och lämna bilderna till Linn. Fram tills dess blir det OTH och kanske en powernap!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! varför skriver du aldrig hur det går med sunny eller vad den hette, har ni kvar henne än eller???



Man vill ju veta faktist....Ingen negativ kommentar.

2009-01-12 @ 20:55:40
Postat av: tess

om du slutar att vara anonym utan skriva ditt namn o mailadress nästa gång så ska du få veta precis hur de går :)

2009-01-12 @ 23:04:01
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback