lördag

Basket efter Basket.

Fy så dåligt jag mått idag, vaknade imorse med 40 graders feber, så fick ställa in stan med Martina. Vilade upp mig och tog två ipren innan det var dags för Basket. Riktigt rolig första match av div 1 pojkarna, hihi x-antal skratt inombords vill jag lova! Därefter blev det att kolla på damerna som också spelade riktigt bra, dock var själva matchen inte lika rolig, men sällskapet gör ju nästan allt, ni är bäst flickor :)

Nu sitter jag här med 39 graders feber, vilar upp mig. Försöker få tag i Melinda som inte går, så de blir nog bara jag och Martina ikväll. Så kan de va, lite trisst kanske, men hon och ja får helt enkelt göra de bästa av situationen och parta loss själva! Försökt få tag i Tessan också men ingen som vill prata med mig idag tydligen ;p nä, slut för idag!

puss tess

Kommentarer
Postat av: m

de suger att va pank o bakis:( men ni kommer fredagen när jag fyller år!!! (13feb) fest o så här först sen krogen okej!?;D

2009-02-01 @ 14:59:54
URL: http://melindaaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback