torsdag

Latisdag, igen .

Vad har hänt med min energi?! Jag hatar, ordagrant hatar att vara sjuk! Blev en snabbis i stallet imorse, polls vilade, kände mig helt förstörd i kroppen. Stackars Peis, känns inte bra att hon får vila efter en hårdträning, men det fanns verkligen inga krafter till att ens försöka rida idag. Är tyvärr så ibland..

Sovit nästan hela eftermiddagen, när jag kunde ha gjort lite nytta. Eller aa, har faktiskt sökt fyra nya jobb idag, men det känns verkligen helt lönlöst, känns inte som jag vinner någonting på de. Börjar fan vänja mig vid att vara arbetslös nu, har helt enkelt gett upp hoppet om att få ett jobb! Väntar på lite mat nu, därefter tänker jag damsuga av rummet, de behövs.. Sen skulle jag behöva ta en promenad med voffsi, kanske blir en sådan också för att rensa skallen lite!

Every little thing that you do, I'm so in love with you..
puss tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback