sunday

Back in the sadle .

Vaknade imorse med en extrem huvudvärk och riktigt illamående. Var bara att stänga av klockan och försöka somna om, träligt jag som hade planerat att kliva upp 08.30 för att springa en runda i skogen. Men nä, blev att kämpa sig upp runt 10 och få i sig lite frukost istället. Kände mig bättre och tog tag i mitt rum! Städade iordning och fixade iordning lite, försökte tänka ut var jag skulle ha dom nya bilderna och om jag skulle kunna möblera om på något vänster..

Efter 12-slaget blev det dags för stallet, blev att plocka iordning på lite saker även där, ska försöka smörja upp och fota alla saker som ska ut på annons, nu är jag trött på att det bara hänger i sadelkammaren och inte används! Motionerade upp till ridhuset med en galet hingstig Peia. Ja, ibland kan man ju undra om det är fel på henne, men nää, hon är ju trots allt unghäst fortfarande! Väl uppe i ridhuset blev det hårt jobb för oss båda, herre gud så sprallig damen var idag. Höll på att åka x-antal gånger idag och det händer inte ofta! Motionerade hem igen efter ca 40min. Borstade av S och åkte hem.

Under eftermiddagen har det spelats wii tennis med pappa och promenerats med hunden. Funderar lite på min lilla framtid och allt därtill och just nu känner jag mig lagom pepp för allt. Herregud, jag skulle behöva ett jobb, en bästa vän, en hel del framgång och kanske en liten pojke för att må bra igen. Eller nä, ett träningskort skulle räcka ett tag iallafall ;)



puss och kärlek / tess

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så det är Sunny du har kvar. Vet Linus om det??

2009-01-18 @ 20:50:04
Postat av: Yvette

Håller med dig... Jag är rätt pepp på det mästa nu! Ett jobb, framgång, bra vänner och en kärlek vore inte fel just nu och frammåt ;D

2009-01-18 @ 22:21:55
URL: http://vt.blogg.se/
Postat av: Bella

S ?

Är det Sunny, var hon inte såld :/ ?

2009-01-19 @ 14:06:24
URL: http://asterix.blogg.se/
Postat av: jennie

det ser jag varmt framemot :) båda delarna då såklart! Och vem vet, är du tillräckligt snäll kasnke du kan få dig en tur på pollen ;)

2009-01-19 @ 22:08:21
URL: http://ccarlijo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback