happy new year!

Gott Nytt 2009!

Ja, så var första dagen på det nya året äntligen här. Vilken natt vi har haft, vilket nyårsfirande! Började kvällen med tre rätters middag hemma hos bror tillsammans med brudarna (jag hade "hyrt" brors lägenhet denna kväll hihi) räksallad till förrätt, fläskfilé med klyftpotatis och rödvinssås till varmrätt samt vaniljglass med varma bär till efterrätt! Blev såklart skumpa och goda drinkar samt lite för mycket "jag har aldrig" spel och Singstar. Men så kul! Efter lite förfestande blev det lite panik ner till stan och Teaterbaren för att värma oss innan vi drog vidare till Otten. Var helt klar vi brudar som ägde Otten under kvällen och jag hade sjuuukt kul! Dock så kan jag erkänna lite för mycket telefonsnack och blås i tuta ;-) Men det är bara nyår en gång om året och då får vi göra såhär! Tack Martina, Melinda, Johanna, Karin, Linnea, Elin, Hanna, Barro & Emma för en toppenkväll, nästa år ska det bli ännu bättre! <3

Idag mår vi inte så bra, nej! Så fort jag vaknade åkte jag in till bror och diskade och städade efter oss, dock hade Tessan och Cricka redan städat bort de mesta. De var absolut inte meningen, men tack för lånet av lägenheten, betyder supermycket! Sedan blev det att åka hem och äta frukost (kl 14.00) och spela lite wii för att vakna till därefter stallet. Pussade massa på min lilla tjej. Red lite lätt lösgörande på banan, mest skritt eftersom de va lite hårt. Imorgon kommer C och provrider, hoppas de går bra! Sedan måste jag till Granngården eller Kings och köpa torrschampo!

Nu ska jag återgå till sängen med datorn i famnen och kolla på "how to lose a gay in 10 days". Usch, mår verkligen inte bra! haha undra igentligen vad som hände igår med tanke på att min röst är borta? PUSS

Kommentarer
Postat av: m

taack själv hesis :D vi alla måste gåut fler gånger ihop tycker jag :D

2009-01-01 @ 19:52:46
URL: http://melindaaa.webblogg.se/
Postat av: tess

ja verkligen!! det var gaaalet roligt hånglis ;D hihi

2009-01-01 @ 20:07:31
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: karin

sjukt kul! du är min drickblandare hihi :*

2009-01-01 @ 20:14:04
Postat av: Martina

galet roligt var det, kommer sent glömma detta xD

Och du.. allt hände igår. HAHA

Bara att du inte minns det ... ;)

2009-01-01 @ 20:16:17
URL: http://martinawallin.blogg.se/
Postat av: Siri

Varför ska hon provridas? Blir nyfiken, hihi :)

2009-01-02 @ 16:15:47
URL: http://www.sirimeds.blogspot.com
Postat av: Klara

Gott nytt år snygging :D <3

2009-01-02 @ 18:14:22

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback