torsdag

Hästledig .

Vilken latis jag har varit idag, skäms på mig! Låg i sängen och kollade på TV fram till klockan tolv, herregud, var väldigt länge sen jag var så lat. Men, skönt var det. Käkade frukost och gjorde mig iordning innan jag drog in till stan till 14-tiden. Träffade Linnea och gick runt lite på stan, suktade efter lite saker och diskuterade, vi hann ju faktiskt med en liten promenad också! Var trevligt, var ju faktisk ett tag sedan vi träffades nu. Stötte även på Melinda och Elin, ser fram emot morgondagen! Vid 17-tiden träffade vi Vickan, satte oss på Fräcka och käkade lite, myspys! Alltid lika trevligt och mysigt med dom här två brudarna, var sjukt länge sen vi tre var samlade tillsammans! Skönt att kunna prata ut lite, prata om allt från dagen till framtiden och "dåtiden". Linnea lämnade oss lite tidigare för någon skolgrej, jag körde hem Vickan som tack för en trevlig dag. Tack för en superduper härlig dag flickor, ni anar inte vad de betyder! Puss till er.

Bara sitter här och superler idag, min mamma är världens underbaraste, bara så ni vet! Fått ett träningskort idag, är så jäkla glad! Nu ska ni få se på beach 09! hihi, första träningen blir på måndag, gymapass! Snälla, någon som är på!? Gympa och spinning i nästa veckan? Vore så himla kul om man slapp gå själv hihi, men men. As pepp ska bli superkul att börja träna, ser fram emot min kropp i slutet av 09 sen ;) hahaha btw, riktigt kul på stan idag! Jag var helt paff, tänk så många "kändisar" man kan se under en dag! Martina, varför missar du allt för!? Anyhow, pratat i telefon med bästa alexx ett tag också, tycker om henne massa! Hoppas du får en toppen semester du kan njuta av nu gumman :)<3


puss tess

Kommentarer
Postat av: karin

bubben vilken känis :D hahaha

2009-01-22 @ 21:16:18
Postat av: Klara

åhh lyckost!! Jag vill också ju :((

2009-01-22 @ 21:20:55
Postat av: Martina

HAHA, kändisar xp

2009-01-22 @ 21:30:02
URL: http://martinawallin.blogg.se/
Postat av: m

imorogn blire niice:D ja o elin ska köpa gymkort, fast jag gör nog det på tisdag så sen kan vi börja jumpa ihop;D

2009-01-22 @ 21:35:33
URL: http://melindaaaa.webblogg.se/
Postat av: s

Hej, lånade din text i din bilddagbok och har den i min blogg. men jag har länkat till dig som "tack" hoppas det är okej...

2009-01-22 @ 23:11:20
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt med mkt uppdatering! Tkr att din blogg är intressant och läsvärd! Är väldigt nyfiken på vad som händer kring Peia och så :) Keep on going!

2009-01-22 @ 23:21:41
Postat av: Magnus Pie

Se hur länge motivationen räcker på gymmet ;)

2009-01-23 @ 13:42:54

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback