a day i don't wanna remember

Not a good start on the new year !

Gårdagen, ja vad ska man säga mer än suck?! Hämtade upp Martina och drog sedan vidare mot Skogslotten för att kolla på Linnea och Diwan, dom var duktiga, Grattis! Dock kunde ju resan dit börjat lite bättre.. Anyhow, hem för att ta stallet som gick fort då polls vila. Älskar min lilla tjej, kan pussa på henne hur länge som helst! Därefter blev det basket (Dolphins-Sakalai) tillsammans med Martina, Klara, Karin, Linnea och Linus. Alltid lika roligt på basketmatcherna, av någon anledning lite extra roligt denna gång. Those eyes are killing me!! En ritkigt skön seger för Dolphins också. Jag ser fram emot nästa match! Dock kan de dröja riiiktigt länge innan de blir match igen för min del, har lite att betala denna månad.. Fan, riktigt jävla illa start på 09!

Idag då. Började bra med en lång, välförtjänt, sovmorgon. Åkte till stallet direkt när jag vaknade, red ut en skaplig sväng på Peis tillsammans med Teddie. Kunde hålla igång idag, mysigt! Galopperade och busade i snön, Peis tyckte det var superkul (tack gode gud för livlinan haha) Älskar verkligen galoppstigen, så skönt att ha den så hästarna får busa av sig lite. Funderar på om jag ska rida bort till fältet imorgon och trimma lite om det är lika bra väder som idag. Vad har jag mer att säga idag då? Hm, inte mycket faktiskt. Håller hellre de mesta för mig själv numera då de mesta kan skapa rykten och skit.. Internet alltså.. SUCK! Nä, nu ska jag spela wii! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback