it's not what you think

A day of .

Hästledig idag, superskönt! Tog mig lite sovmorgon till 9.30 innan jag gick upp och faktiskt gjorde lite nytta. Vid lunch blev det stan för min del, träffade Erik och lunchade på paus. Trevligt och några timmar med roliga berättelser och skratt är aldrig fel! Efter det lilla stadsbesöket blev det hem och leka lite med min underbara lilla voffsi. Älskar verkligen min mesiga lilla hund! Borde lägga mer tid på honom faktiskt, japp. De måste bli en ändring i mitt liv! Dessutom måste jag ha ett jobb nu, bryter snart ihop!!

haha idag påbörjade jag faktiskt att skriva om mitt hästår 2008 här i bloggen, men hann bara skriva om januari och februari sen tröttnade jag hihi. Får se om jag tänker fortsätta på de inlägget någon annan gång, inte idag iallafall :) Men nu ska jag sluta babbla och ta min kopp kaffe och skål med glass och kolla vidare på TV. Mysigt värre! Puss på er

Kommentarer
Postat av: Yvette

Hahaha.. jaaa as skumma frågor :P :O Va skrev du på för tre kända personer? :D haha

2009-01-13 @ 21:36:26
URL: http://vt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback