hästledig dag

En dag utan hästar .

Sovmorgon idag, så himla skönt med lite hästledighet! Började dagen med att spraya mina ramar svarta, dock var jag lite korkad som inte tog på mig handskar då det skvätte en del. Men ramarna blev fina och nu kan jag sätta upp nya fina bilder på rummet :) Sedan kom Martina den lilla gullungen och hämtade mig, blev Max för våran del till lunch, mumsigt! Därefter full rulle till Stadium Arena och Dolphins division 1 match. Matchen var riktigt kass och Dolphins förlorade, men jag hade ju dundersällskap med mig så jag hade roligt iallafall! Efter matchen blev det hem till Martina och lyssna på hennes planer, kommer bli toppenbra! En uppfriskande promenix ner till centrum innan det var dags att följa dom stora Dolphins grabbarna i match mot Gothia tillsammans med Martina och Karin. Matchen slutade såklart i vinst! Fick sjuss hem av Martina också, tack! Så himla glad över att jag lärt känna dessa två flickor, har så himla rolligt tillsammans med dom och de blir ju extra roligt när vi delar en hel del intressen.. Puss på er helt enkelt!

Under kvällen blir det film mys tillsammans med mammsen, Jersey Girl och någon annan Ben Affleck film, mysigt värre! Tänkte ta mig en ordentlig promenix med Teddisen sen också. Imorgon blir det nog en hel dag i stallet, kanske träffa Linnea en stund också? Anyhow, nu blir det film mys!

puss tess


Kommentarer
Postat av: Martina

Och du är sååå mkt bättre <3

light of my life ^^

2009-01-17 @ 20:16:56
URL: http://martinawallin.blogg.se/
Postat av: karin

hihi jag är också glad att vi har lärt känna varandra! vi har verkligen kul du,ja och marre ^^ <3

2009-01-17 @ 22:19:34

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback