i don't like this

Vinterförkyldning .

Sjuk, igen. Var frisk i hela en dag innan jag blev sjuk igen. Eller, jag var nog aldrig frisk, bara kände mig piggare. Vaknade med enorm huvudvärk och feber imorse, men det var bara att kliva upp när klockan ringde. Mötte upp C i stallet och fixade iordning allting innan vi traskade upp mot ridhuset. Gick bra för C idag, dock var Peisan väldigt trött idag, men det är ju inte så konstigt. Imorgon får hon vila sen tänkte jag rida ut på onsdag. På lördag är jag hästledig! Då hoppas jag att någon gullig människa tänker ha fest eller bjuda mig på utgång på fredag hihi ;) tjejorna kanske skulle träffas och göra något trevligt, eller?

Med tanke på min hästledighet på lördag funderar jag på att åka pulka om det är bra väder. En hel dag i backen men massa snö, strålande sol, pulka, härligt sällskap och varm oboy. Någon som är på? Vara barn på nytt är bland det bästa som finns och det är lika bra att passa på när det är sånt här väder ute. Dessutom ingen tävling till helgen så köör bara!

Nä, nu har jag sett klart på OTH så nu tänker jag bädda ner mig i sängen igen med en varm kopp te och en övermysig hund! Kanske ett och annat sms också.. hihi PUSS!


Kommentarer
Postat av: alexx

jag är lätt på pulka alltså ;D

2009-01-05 @ 19:45:08
Postat av: Linnea

jag är oxå på att åka pulka fan, jag har inte gjort det på flera år! :)

2009-01-05 @ 20:18:49
Postat av: Tessan

Pulka är roligt :) höhö

2009-01-05 @ 20:29:12
Postat av: Yvette

Ohh lätt pulka :D Vilken pulkabacke :D ?

2009-01-05 @ 21:01:40
URL: http://vt.blogg.se/
Postat av: Martina

Imorrn bestämmer vi allt.. party on friday & bakis-pulka på lördag :D

2009-01-05 @ 23:32:22
URL: http://martinawallin.blogg.se/
Postat av: Sophia

Vad är din hund för ras? Tycker han ser så himla fin ut :)

2009-01-07 @ 17:16:12
URL: http://sophiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback