23 juli 2009

Sjukling .

Jag hatar att vara sjuk! Finns det något tråkigare än att ligga i en säng hela dagen och inte göra ett piss rent ut sagt? Skulle ha jobbat idag men fanns ingen chans att det skulle gå, så det var ren tur att det finns bra folk som kan ställa upp. Var ute hos Sami och Gustav imorse och släppte ut dom, har nämligen tagit ner dom till stallet nu så dom får sova inne på nätterna och gå ute på dagarna då Gustav inte riktigt får vara ifred uppe i sommarhagen. Ska ut nu snart igen och rida Sami så mycket jag orkar. Skulle verkligen behöva komma igång nu eftersom tävlingsterminen snart börjar igen men får ju inte överanstränga mig eftersom jag har feber.. SUCK! Menmen..



Annars har de väl inte hänt så mycket. Imorgon hoppas jag att jag är så frisk så jag kan följa med familjen på kalas hos Fanny, alltid trevligt att träffa släkten ju! Sen väntas jobb på lördag. Får se om jag kan tjata med mig mammsen eller någon annan med ut till stallet på söndag som kan knäppa lite bilder, vore kul :) Nu, ombyte och stall!

puss tess


Kommentarer
Postat av: alexx

okey, lite snyggt var väl pannbandet ändå ; )

2009-07-23 @ 20:38:12
Postat av: alexx

och krya på dig förresten!

2009-07-23 @ 20:38:47
Postat av: Carro

Krya på dig vännen!

2009-07-23 @ 22:07:14
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/
Postat av: Klara

mm Sami var fin i pannbandet : )

Krya på dig

2009-07-24 @ 08:37:14

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback