25 juli 2009

Hästkärlek .

Lördag. lönedag för många. Själv får jag vänta tills den 31 innan jag får min lön. Det har varit en mycket bra dag idag! Började 10.00 på jobbet idag, jobbade hela dagen tillsammans med Malin B, mycket snack och även en hel del skratt i slutet av passet, troligtvis pga tröttheten! Dagen gick fort och det var för en gångs skull riktigt roligt på jobbet :) Hem och möta upp världens gulligaste unge, Ronja, hon är bra gó hon!  Full rulle ut till stallet, pyssla om Gustav som har sjukt mycket överskottsenergi nu. Behöver verkligen komma igång med honom nu, men han får vänta en vecka till! Gullehäst, tror pappsen skämt bort honom lite väl mycket på sistone ;) Sen var det dags för min kärlek, Samantha <3 Tycker om den hästen mer och mer för varje dag, hon är underbar! Hoppträning stod på schemat och gissa om hon var taggad! haha höll på att åka av, hon sköt mig verkligen ur sadeln i varje språng, aldrig suttit på henne när hon varit såhär fin! Satt bara och log hela passet igenom! Men vad ska man göra när hästen bara flyger över en supermaxad over på 1,10 och brallar som en liten unghäst efter?! De ÄR lycka! :D Längtar tills tävlingsterminen drar igång på allvar! <3 Dock är de synd att man inte har med sig filmkamera eller liknande när hästen går så bra.. Mamma filmade lite me mobilen, försökte klippa bilder men blir kasst. Ska se om de går att lägga upp på yt sen isf kommer de länk i bloggen senare! :)



puss tess

Kommentarer
Postat av: klara

Ni är bäst :D

2009-07-25 @ 21:11:09

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback