27 juli 2009

Måndag .

Jobb 11-19.00 idag, gick toppen. Arbetade ihop med Madeleine och jäklar så fort tiden gick! Åkte till stallet direkt efter jobbet där det blev ett ganska ordentligt dressyrpass på Samantha. Hon var sjukt spänd och pigg i början så blev mycket sidförflyttningar och övergångar. Dock började hon inte slappna av förns efter galopparbetet, men jag tycker om henne ändå! Och nu är det klart förresten! Om det funkar för familjen Kjörsvik så kan jag behålla Samantha ändra fram till årsskiftet, kanske längre tack vare att ja fått stallplats :D miih, ni anar inte hur lycklig jag är över de! Gustav då? Ja, han borstar och pussar jag på, mer kan ja inte göra då han fortfarande ömmar i benet efter sparken han fått.. Så jävla tråkigt! Jag vill komma igång med honom nuuu! Men den som väntar på något gott väntar väl aldrig för länge? SUCK!

Jag saknar mina prinsessor sjukt mycket. Önskar verkligen jag kunde få tillbaka dom :( Blir aldrig desamma utan dom, de är bara att inse.. Massa kärlek och saknad till Cassiopeia och Mans Santiniqe, jag älskar er!

puss tess

Kommentarer
Postat av: Klara

Vad kul ! Grattis till stallplatsen :)

2009-07-28 @ 06:25:18
Postat av: Emma

va roligt för dig! :D



puss på peian..!

2009-07-28 @ 12:01:57
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/
Postat av: Jennie

wiiie, grattis :D ska dom stå på samma ställe? eller ja, det kanske nästan är självklart? hihi

2009-07-28 @ 12:41:33
URL: http://ccarlijo.blogg.se/
Postat av: Carro

Så jävla glad för din skull!

2009-07-28 @ 23:33:01
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback