7 juli 2009

Regn, regn och åter regn .

Det är så himla typiskt! Idag börjar jag min semester, hela två veckor får jag och hur börjar det? Jo, men spöregn, åska och kalluft. Men jag tänker inte klaga, inte än iallafall. Jobbade som sagt "min sista dag" idag 10-18.00, riktigt segt var det, ska bli skönt att få lite ledigt nu ett tag. Blev stallet direkt efter jobbet, in med en blöt Samantha och jobba i ridhuset. Blir dock skitarg på mig själv för jag rider inte ordentlig dressyr i min hoppsadel och hon skulle verkligen behöva lite ordentlig dressyr nu! Men jag får helt enkelt skärpa mig, nu måste vi jobba på dressyren och markarbetet! Blir ju hennes sista jobbarvecka nu innan hennes två veckors semester, lite vila förtjänar hon allt :)

Denna vecka ska jag passa på att umgås med mina vänner så mycket jag bara kan! Min älskade sötnos har ju åkt till Hultsfred nu så blir en hel vecka utan honom, buhuu :( Sen när han kommer hem, då åker jag till Falsterbo haha, riktigt bra planerat där! Not.. Men, mer tid åt vännerna blir de denna vecka :) Har massssa jag måste göra men lite tid åt mina mest älskade ska de nog allt finnas. Har iallafall fixat de mesta inför Falsterbo nu, inköpslistan är klar ;) haha

NU, duscha sen tv!


puss tess

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad ska du köpa i falsterbo ? :)

2009-07-07 @ 22:36:03
URL: http://emakvist.blogg.se/
Postat av: Amandaa

Då kankse du har tid med mig nu (: <3

2009-07-08 @ 01:17:18
URL: http://amandaaniilsson.blogg.se/
Postat av: Becca

Njut nu av din ledighet :-)

kjam

2009-07-08 @ 15:23:34
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback