11 juni 2009

Studentfirande .

Om 30 min åker jag in till stan och Ebergymnasiet för att kolla på Hanna's utspring :) Klänningen är på, håret är uppsatt och paketen inslagna, jag är redo! Bara hoppas på att det fortsätter att vara uppehåll, inte kul att stå där inne i spöregn. Minns så väl mitt egna utspring förra året, vilken känsla det var och vilket väder vi hade! Oh, önskar man kunde få ta studenten fler gånger i livet hihi igentligen är det lustigt hur mycket pengar man lägger ut för just denna dag! Om jag kollar från min student så är det tex. klänning för 300 kr som användes under en dag (!), mössan 800 kr som användes under 11 fantastiska dagar, skor, presenter, studentskylt, flak, balklänning ja alllt! Kan bara tänka i huvudet alla tusenlappar som rinner iväg för just en dag, eller kanske flera dagar, sjukt igentligen! MEN, de är värt varenda krona! :) Så under denna dag väntar utspring, studentfirande/middag, utgång med dom allra bästa och troligtvis dom gladaste människorna just nu, längtar! Idag tänker jag inte skriva ett helt inlägg och berätta min saknad för dig, de är 4 månader sedan du lämnade mig Cassiopeia, jag tror alla vet min saknad och jag hoppas du vet att jag älskar dig så mycket.. Vila i frid min älskling <3 Nuu måste jag fixa det sista, vi hörs imorgon! Och GRATTIS till alla studenter, njuut!!


Hannas presenter, tavlor, glas, kort och nallebjörn :)

Dagens frukost, soooommmar !! <3

puusss tess

Kommentarer
Postat av: Anonym

klänning för 300 som användes under en dag (!)... min studentklänning kostade 3000 och har inte haft den sen studenten ;)

2009-06-11 @ 15:32:43

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback