15 juni 2009

Nattligt inlägg .

BlääÄ vad trött jag är, uttråkad som en grisunge dessutom! Vill att klockan ska bli tre, att Marcus ska ringa och säga att jag kan hämta honom så jag kan få sova! haha men har man lovat att vara chaufför så har man och då ska man inte klaga, så de så! Dessutom får ja ju träffa min gull eftersom ja ska köra så ska absolut inte klaga :) Vet inte riktigt vad jag ska pyssla med såhär mitt i natten.. Ingen mening med att sätta på en film för då somnar jag bara, inte heller någon mening med att ta hunden på en promenad för han sover haha kanske ska spela lite wii? Nu var de ju faktiskt ett tag sen.. Men nä, usch de orkar ja inte haha nää.. blir att koka lite kaffe o äta nått kanske..

Förresten, måste bara säga att jag hatar lösenordsskyddade typ bloggar eller sidor på bilddagboken tex, de är skitstörande! hihi var bara tvungen att skriva de.. Ja vill kunna kolla på andras bilder o de juuu, taskigt ;) hihi

pusss tess


Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg har ju med varit lösenordsskyddat!! kanske dom med har anledning...

2009-06-15 @ 10:43:17
Postat av: Hanna

hahahaha vilken värdelös kommentar från "anonym" xD

2009-06-15 @ 12:09:52
Postat av: Becca

tycker de är svin trist när de är skyddat?

Varför äns skriva något som är så hemligt?

Min bdb är skyddad för folk ja inte känner varför ska de ta dela av mina privata bilder!!Så känner ja!

2009-06-18 @ 23:21:28
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback