25 juni 2009

Bamse tlööött .

Dålig uppdatering, endast pga dåligt med tid, ork och lust.
Har varit lite nere i några dagar och det har varit mycket på jobbet och i stallet, men nu är jag tillbaka, lite iallafall.

Sen midsommar helgen har Jennie varit i Norpan och det har varit underbart! Tråkigt som fan bara att jag jobbat varenda dag, jag som hade planerat både Smultronstället och Kolmårdens Djurpark.. Men nää! Dumma dumma varför finns det inte mer timmar på ett dygn!? Fick iallafall lite fin tid med henne i tisdags efter jobbet då hon följde med ut till stallet. Fotade lite när jag red Sami, hon var fin som satan! :) Sen fick Jennie testa lite också haha Sami gillade inte att en dressyrryttare hoppade upp på ryggen men hon är så snäll så och Jennie red henne bra! Bilder kommer väl så småningom :) Igår blev det en toppenkväll ute hos Nilsson's efter jobbet. Macke hade sina vänner där och Melinda sina och så var det jag och Jennie hahaha, galet kul var det! Nyktert för min del men lika roligt för de, älskar mina fantastiska vänner, kärlek till er <3

Nä, nu orkar ja inte skriva mer. Har ändä inget att berätta typ.. Åka Sverige runt snart igen och leta häst, om man inte ska kolla på Alexs fyra åring? Eller kanske behålla Sami längre än tänkt o köpa egen nästa år? Vet inte hur ja ska göra, sjukt opepp för att kolla på häst iallafall..

puss tess

Kommentarer
Postat av: jennie

kärlek till dig och jag saknar dig redan :( buuuh<3

2009-06-25 @ 22:46:00
URL: http://ccarlijo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback