3 juni 2009

Breathe Slow .

Usch så seg jag är! Har supertråkigt men kan inte åka någonstans idag då det bara är jag och hunden hemma och honom kan jag inte lämna ensam, då blir han jätteledsen! Så har fixat klart allting inför helgen så som plakat, presentkorten, visitkorten osv. Även hunnit göra om hela min hemsida, inte helt nöjd men den får duga sålänge. Måste checka kameran bara så allt är okej där också. Snart blir det ett träningspass med wii fit och efter det en promenad med voffi, ikväll ska vi på kalas hos Thina som fyller 23 idag, grattis! Har köpt present, inflyttningspresent och förlovningspresent, allt på en gång ;) hihi sen vet jag inte vad jag ska hitta på.. Klockan är ju bara halv tolv! Fortsätter att lyssna sönder Alesha Dixon - Breathe Slow, underbar låt :)



puss tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback