30 juni 2009

Jobb står på schemat .

Jag vill ha semester och jag vill ha det nu! Men jag får vänta en vecka till innan två veckors semester väntar :) Jobb står som sagt på schemat idag, börjar 11 och jobbar fram till 19. Har varit inne hos Anna nu på morgonen och lagat mina naglar, behövdes. Måste stanna och köpa med mig någon lunch innan jag börjar jobba sen också, vill inte ha pizza! Efter jobbet ikväll väntar stallet och jag ska fortsätta jaga häst.. Inget kul nu när Sami går på stora sommarbetet, har fått jaga henne i 45 min innan jag fått tag i henne och kunnat börja rida, inget kul då man är ganska slut efter jobbet. Menmen, ridningen i övrigt rullar, lite små bråkig imellan åt, speciellt med munnen. Funderar på att köpa ett hackamoor som jag kan variera lite med, får se. Ett nytt träns ska hon få iallafall då detta är på gränsen till för litet. Tävling i helgen!!

Gårdagen blev det vårdcentralen för min del. Pollen allergin är värre än någonsin. Kan inte andas ordentligt, ögonen svullnar igen så jag tappar synen, näsan är supertäppt och klådan i halsen är obeskrivlig! Inga receptfria tabletter eller mediciner hjälper så var tvungen att åka in igår. Fick special medicin utskriven, 6 olika tabletter som ska ätas, en ögonsalva och en nässpray.. Känner mig som en döende just nu! Men får hoppas på att detta hjälper.. Men nu måste jag skynda iväg till jobbet!

puss tess

Kommentarer
Postat av: alexx

snyggingar! :D

2009-06-30 @ 17:39:32
Postat av: nattis

hörre du! jag tycker du ska blogga lite mer:D

2009-07-02 @ 20:54:47

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback